شناسهٔ خبر: 177613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در طرح نهضت ملی مسکن رخ داد؛

درخواست صدور سند تفکیکی برای ۱۰۷۵ قطعه زمین در رودبار جنوب

کریمی جنوب کرمان سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن تعداد قطعات تفکیکی مورد درخواست برای صدور سند در شهرستان رودبارجنوب به ۱۰۷۵ قطعه رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب‌کرمان)، وحید کریمی، سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در جلسه پیگیری صدور اسناد نهضت ملی مسکن شهر رودبارجنوب که با حضور رئیس اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن تعداد قطعات مدنظر در محدوده طرح نهضت ملی مسکن به ۱۰۷۵ فقره در این شهر رسیده است.

وی بیان‌کرد: به دلیل اینکه نرخ باروری (زاد و ولد) در رودبار جنوب از شاخص مورد نظر بالاتر قرار دارد طرح جوانی جمعیت شامل این شهر و قلعه گنج نمیشود و پرونده افراد متقاضی در این دو شهر در طرح نهضت ملی مسکن تشکیل شده است.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد: جهت سرعت بخشیدن به صدور اسناد نهضت ملی مسکن و واگذاری و همچنین در راستای صدور سند و تفکیک های مورد درخواست مردم بازدید مشترکی از اراضی که در مالکیت راه و شهرسازی قرار دارد صورت گرفته است.

کریمی افزود: فرایند تفکیک اسناد به پایان رسیده است و به محض اینکه اسناد تحویل نماینده این اداره کل شود مراحل واگذاری اسناد به مردم انجام میشود.

وی گفت: در این جلسه رئیس اداره ثبت اسناد املاک شهر رودبار جنوب نیز خواستار تعیین تکلیف وضعیت مشاعات در این شهر شد.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان نیز از تعامل اداره ثبت اسناد برای صدور اسناد نهضت ملی مسکن و سایر پلاکهای دولتی اداره کل راه و شهرسازی خبرداد.

وی توضیح داد: در جهت پیگیری اسناد نهضت ملی مسکن شهر قلعه گنج نیز جلسه مشترکی با رحمانی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان برگزار شد که امیدواریم به زودی اسناد مالکیت شهر قلعه گنج نیز به متقاضیان واگذار شود

گفتنی است در جلسه پیگیری صدور اسناد نهضت ملی مسکن رودبار جنوب کریمی سرپرست معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان برخوری سرپرست اداره املاک و بانک زمین اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان عابدزاده رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان رودبار جنوب دانشی نقشه بردار و مقصودی نماینده اداره کل راه و شهرسازی حضور داشتند.